Tišnovská knihovna se od ledna zapojila do projektu Brain&Breakfast. Smyslem akce je nabídnout posluchačům nové obzory, vtáhnout je do příběhů, představit zkušenosti osobností z různých oborů, předat pozitivní energii a nabídnout kvalitní prostředí pro rozvoj znalostí.
Michal Pastier je fanoušek festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v SR a ČR podle YouTube, získala zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě a Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie Byznys 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě.
Akce není vhodná pro děti!!! Hlídání dětí nebude zajištěno v knihovně.